Nieuwjaarsbijeenkomst Gemeente Ridderkerk 2020

Gemeente Ridderkerk houdt donderdag 2 januari 2020 haar nieuwjaarsbijeenkomst. Graag luidt de gemeente samen met u het nieuwe jaar in. U bent vanaf 18.30 uur van harte welkom in het gemeentehuis (Koningsplein).

De avond is informeel en staat in het teken van ontmoeting. Samen het glas heffen, met iedereen die ons mooie Ridderkerk in zijn of haar hart sluit. Dat doen we met een hapje en drankje. Traditiegetrouw houdt burgemeester Anny Attema om 21.00 uur haar nieuw- jaarstoespraak.

Aansluitend worden de winnaars van de vrijwilligersprijzen bekendgemaakt. De genomineerden zijn voor de Jaap van de Graafprijs (individueel): Jaap Nispeling, Lieneke Donker en Nel van Ballegooijen. Voor de groepsprijs: vrijwilligers Voedselbank Ridderkerk, oud-papiergroep Saturnus en operationeel team van Present.

18.30 uur: inloop
19.00 uur: muzikaal programma met Harpe Davids, Different Koek en Ensemble Muziekschool.
20.15 tot 21.00 uur: Handen schudden met het college
21.00 tot 21.15 uur: Nieuwjaars- toespraak burgemeester