Aafje samen met Teamwijkidee op kerstmarkt Vlietplein

Zaterdag 10 december 2022 is er een gezellige kerstmarkt op het Vlietplein. Aafje heeft samen met Teamwijkidee3vliet/’t Zand de handen ineen geslagen en staan als partners in de wijk, met een gezamenlijke kraam deze dag.

Zo kunt u bij Aafje terecht voor allerlei informatie zoals: Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem, Belcirkel, Buurtcirkel, eten in Reyerheem, vrijwilligerswerk en de LHBT groep. Ook zijn er diverse flyers met info, bijvoorbeeld over het wijkverpleegkundig spreekuur en nog meer.

Bij het Teamwijkidee3vliet/’t Zand kunt U ook terecht met uw vragen; wat is het wijkideeteam en wat kunnen ze voor u als wijkbewoner betekenen. Misschien wilt u wel helpen met paaseieren verstoppen in uw straat of zou u met de buren in de straat een keer een activiteit willen organiseren. Dan kan het zomaar zijn dat het wijkideeteam u kan helpen. Loop zaterdag 10 december in ieder geval even langs voor een beker warme chocolademelk.

Ga in gesprek en stel uw vragen, u bent van harte welkom!