Baby Drive-in in Bibliotheek Ridderkerk centrum

Bij de Baby Drive-in zijn alle kinderen van 0 t/m 2 jaar welkom met hun (groot)ouders én de kinderwagen. We ontdekken de leukste nieuwe boekjes en stimuleren taalontwikkeling door middel van spel, muziek en tijdens de dagelijkste dingen. En dat allemaal knus op schoot.

Samen met je kleintje muziek maken en beleven. Dat is niet alleen ontzettend leuk en ontspannend, maar draagt ook bij aan de ontwikkeling van je kind. Nieuwsgierig hoe dit werkt? Irene Versluis van M!n! Muziek vertelt er alles over tijdens de Baby Drive-in op donderdag 30 januari in Bibliotheek Ridderkerk centrum. En natuurlijk gaan jong én oud aan de slag met muziek! Van 10.15 tot 11.00 uur.

Alles mag

Rondkruipen, eten & drinken, slapen, luiers verschonen, herrie maken en (indien nodig) kinderwagens parkeren is allemaal toegestaan tijdens de Baby Drive-in. Kom gezellig binnen rijden en ontmoet andere (groot)ouders onder het genot van een kopje koffie of thee. Uiteraard liggen de leukste boekjes klaar.

Wat: Baby Drive-in: M!n! Muziek
Wanneer: Donderdag 30 januari, 10.15 – 11.00 uur