Baby Drive-in interactief voorlezen in Bibliotheek Ridderkerk

Bij de Baby Drive-in zijn alle kinderen van 0 t/m 2 jaar welkom met hun (groot)ouders én de kinderwagen. We ontdekken de leukste nieuwe boekjes en stimuleren taalontwikkeling door middel van spel, muziek en tijdens de dagelijkste dingen. En dat allemaal knus op schoot.

Ontdek hoe je met spelletjes, liedjes en boekjes een stevige basis legt voor de spraak- en taalontwikkeling van jouw kleintje. Nieuwsgierig naar hoe dit werkt? Kom dan vooral gezellig langs op donderdag 27 februari van 10.15 tot 11.00 uur in Bibliotheek Ridderkerk centrum. De entree is gratis.

Alles mag

Rondkruipen, eten & drinken, slapen, luiers verschonen, herrie maken en (indien nodig) kinderwagens parkeren is allemaal toegestaan tijdens de Baby Drive-in. Kom gezellig binnen rijden en ontmoet andere (groot)ouders onder het genot van een kopje koffie of thee. Uiteraard liggen de leukste boekjes klaar.

Wat: Baby Drive-in
Wanneer: Donderdag 27 februari, 10.15 – 11.00 uur