Beter Fotograferen

Fotograaf Roelof Mulder geeft in november een cursus van 4 middagen, waarin geleerd kan worden hoe beter te kijken en beter de camera te hanteren. Centraal zal dan staan: hoe maak je betere foto’s?

Toegankelijk voor iedereen: kennis van en ervaring met het maken van foto’s is niet echt nodig, je moet wel een camera hebben, een smartphone met camerafunctie is ook voldoend. Geschikt voor the absolute beginner. Ingegaan wordt op werking camera, belichting, diafragma en scherptediepte.

Verder uitwerking per thema met tips en trucs. Thema’s zijn portret, natuurfotografie, nachtfotografie, architectuur. Hierin wordt geoefend. Daarnaast wordt ingegaan op mode, glamour, macrofotografie, studiofotografie en  theaterfotografie.

De cursus start op donderdag 1 november en dan vervolgens op 8,15 en 22 november. Aanvang 14.00 uur, plaats zaal C301 in het gemeentehuis.

De kosten voor 4 middagen bedragen € 20,-  inclusief koffie/thee.

Gilde Ridderkerk
Koningingsplein 5 Gemeentehuis

Kantoor Kamer C303
Spreekuur elke donderdag van 10 tot 12 uur