Bibliotheek Ridderkerk centrum in kerstsfeer

Op zaterdag 21 december is de bibliotheek helemaal in Kerstsfeer. Vanaf 12.00 uur speelt Arthur de Kort de mooiste kerstnummers op de piano. Om 13.00 uur is in de theaterzaal van de bibliotheek het Kerstconcert van Limburgs beroemdste violist te horen en te zien.

De Koning van de Wals bracht in januari dit jaar een bezoek aan Sydney waar hij een feestelijk concert gaf in Town Hall. Hij werd hier vergezeld door zijn bekende sopranen en The Platin Tenors. Het concert werd live opgenomen en is nu in de bibliotheek te zien. Kom genieten van dit geweldige concert met klassieke nummers, shownummers en veel feestplezier. Er staat een drankje klaar.

De toegang is €2,50 en aanmelden kan in de bibliotheek of via www.debibliotheekaanzet.nl.

Tot ziens in de bibliotheek!

In het kort
Wat : Film kerstconcert  in Bibliotheek Ridderkerk centrum
Wanneer : zaterdag 21 december 2019, inloop vanaf 12.00 uur
Waar : Bibliotheek Ridderkerk centrum
Toegang : €2,50 – aanmelden via www.debibliotheekaanzet.nl.