Bijeenkomst voor toekomstige vrachtwagenchauffeurs in Ridderkerk

Door ontwikkelingen op de arbeidsmarkt is er een tekort aan vakbekwame chauffeurs ontstaan. Het project ‘ikwordvrachtwagenchauffeur.nl’ geeft mensen die er klaar voor zijn om vrachtwagenchauffeur te worden de kans om dit te realiseren. Vorig jaar maakten maar liefst 2.000 mensen hun droom waar: ze werden vrachtwagenchauffeur.

Voor mensen die het leuk lijkt om van baan te veranderen en vrachtwagenchauffeur te worden bestaat er nu de mogelijkheid voor een opleiding met baangarantie als vrachtwagenchauffeur.
Als voordelen wordt genoemd:
• Lesgeld wordt voor 85% vergoed.
• Baangarantie bij de nieuwe werkgever.
• Na de opleiding direct aan de slag.

Tijdens het event in de regio Ridderkerk event op maandagavond 10 februari 2020 kan er direct kennis gemaakt worden met werkgevers uit de regio die op dit moment op zoek zijn naar chauffeurs.

Meer informatie en de mogelijkheid om aan te melden voor de bijeenkomst in Ridderkerk staat hier. Na aanmelding ontvang je een bevestiging met daarin het programma en de locatie.

Over Sectorinstituut Transport en Logistiek
Sectorinstituut Transport en Logistiek werkt voor mens en werk in transport en logistiek. De organisatie is opgericht door sociale partners in de sector: TLN, VVT, FNV Transport & Logistiek en CNV Vakmensen.