Bingo in Wijkcentrum West

Facet Ridderkerk organiseert vrijdag 19 mei 2023 een bingomiddag in Wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80 in Ridderkerk. Kom langs en doe mee met de bingo, maak een gezellig praatje met elkaar en leer andere buurtbewoners kennen. Iedereen is van harte welkom.

De bingomolen draait van 13.30 tot 15.30 uur. Er worden acht rondes gespeeld en er zijn zestien prijzen te winnen. U wordt ontvangen door de vrijwilligers van Facet Ridderkerk. Een bingoplankje kost € 4,00 per stuk. Bij het eerste plankje ontvangt u een kopje koffie of thee.

Voor informatie over deze en/of andere activiteiten die door Facet Ridderkerk georganiseerd worden in Wijkcentrum West kunt u contact opnemen met: met Jacqueline Revier, Sociaal werker ouderen, via 0180 – 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl of bezoek de website facetridderkerk.nl voor meer informatie.