Bingo weer van start bij RTV-Ridderkerk

Op dinsdag 29 maart 2022 wordt er weer bingo gespeeld in de kantine van RTV-Ridderkerk. Vorig jaar kwam er na een aantal jaren pauze een vervolg op de gezellige bingo’s die jarenlang werden georganiseerd door Aad en Giella de Bruyn.

De eerste bingo op 26 oktober 2021 werd een succes. Helaas bleef het bij deze ene gezellige middag want vanwege corona werden de geplande bingo’s afgelast.  Dit voorjaar halen Gerda Veerman en Yvet den Haan de bingomolen weer tevoorschijn en  de eerstvolgende bingo zal plaatsvinden op dinsdag 29 maart 2022 tussen 14.00 – 16.00 uur. Meespelen kan vanaf € 5,00. De bingo wordt gehouden in de kantine van RTV-Ridderkerk aan de Jhr. de Savornin Lohmanstraat 1 (hoek Koninginneweg).

In verband met een beperkt aantal beschikbare plaatsen dienen belangstellenden zich aan te melden bij Roelie ’t Jong, telefoon: 06 – 55 88 59 80 of mail: roelietjong@gmail.com.