Boekpresentatie van het boek Bijbellezen

Boekhandel de Kandelaar organiseert donderdag 20 april 2023 een open avond waar er wordt gesproken over wat de Bijbel (het best verkochte boek ter wereld!) voor ons mensen kan betekenen. Maartje Lamberink-Kok schreef een boekje over het lezen van de Bijbel a.d.h.v. de Bijbel & haar eigen ervaringen. Ze zal de avond vullen met praktische handvatten en verhalen uit haar boekje.

Als tiener had Maartje (28) uit Ridderkerk veel vragen en twijfels over het christelijk geloof. Nu is ze godsdienstdocent op een aantal openbare (basis)scholen. In het voorwoord van haar boek schrijft Maartje o.a. Als ik jou nu zou vragen: Hoe is het met jouw bijbel lezen gegaan de afgelopen drie maanden? wat is dan jouw antwoord? Zouden het de woorden op de voorkant van dit boekje zijn? Je begrijpt het niet, vindt het moeilijk en laat de Bijbel sneller dicht dan dat je hem opent? Voel je je ongemakkelijk bij deze vraag en omzeil je het antwoord liever?

Wilt u/jij de Bijbel onder het stof vandaan halen of er voor het eerst in beginnen te lezen? Jong en oud, leder een is deze avond welkom!

Plaats: De Huiskamer van Ridderkerk, Kerksingel 8 & Sint Jorisstraat 8, Ridderkerk. Voorzijde is rolstoel toegankelijk.

Donderdag 20 april, inloop 19.30 | start 20.00. Toegang gratis.

De organisatie stelt het op prijs (is niet verplicht) als u/jij het voor 19 april 2023 kunt laat weten of je aanwezig bent door een email te sturen naar pr@de-kandelaar of bellen/Appen 06-12304667. Tijdens de avond zal er voor een hapje en een drankje gezorgd worden. Hopelijk tot ziens!