Breimiddag in Wijkcentrum West

Facet Ridderkerk biedt iedere vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur een gevarieerd aanbod aan voor een gezellige middag in Wijkcentrum West. Elke vrijdagmiddag heeft een ander thema. De kosten variëren tussen de € 2,50 en € 3,50.

Vrijdag 13 mei is er een breimiddag van 13.30 tot 15.30 uur. De kosten voor deelname aan deze activiteit bedragen € 3,00. Koffie en wat lekkers is hierbij inbegrepen. Aanmelden is niet nodig, dus kom gerust langs om te kijken en doe gezellig mee.

“Momenteel is er een klein clubje dames die komt breien. Het zou leuk zijn als hier wat uitbreiding van mannen en vrouwen bijkomt. Is breien niet helemaal uw hobby, maar vind u het wel gezellig om een bakje koffie te komen doen en wat lekkers te eten, kunt u ook gewoon aansluiten”, zegt Jacqueline Revier van Facet Ridderkerk.

Voor informatie over deze en/of andere activiteiten die door Facet Ridderkerk georganiseerd worden in Wijkcentrum West kunt u contact opnemen met Jacqueline Revier, Sociaal werker ouderen, via 0180 – 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl of bezoek de website www.facetridderkerk.nl voor meer informatie.