Bridges speelt nog één keer in de Opstandingskerk

Op zondag 30 september is de band Bridges uit Hellevoetsluis nog één keer te gast in de Opstandingskerk in Rijsoord.

Inderdaad nog één keer, want de band heeft besloten te stoppen met optreden. Bridges is een coverband die pop- en rocknummers met een onderliggende boodschap speelt. De muziek die zij spelen geeft een kerkdienst een bijzondere lading.

Bridges bestaat uit Jonna (drums/percussie), Brian (basgitaar en zang), Thijs (leadzang en gitaar) en Daeny (piano/toetsen, gitaar en zang). Eerdere optredens waren een groot succes! Dus grijp de laatste kans om deze band in levende live te aanschouwen. De dienst begint om 09.30 uur. De voorganger is ds. Herman Offringa. De Opstandingskerk is gevestigd aan de Rijkstraatweg 95 te Rijsoord.

Meer informatie over Bridges kunt u vinden op www.bridgesmusic.nl.