Crazy Bikersday in Winkelhart Ridderkerk

Aanstaande zaterdag 8 september tussen 12.00 en 16.00 uur komt een spectaculaire act voorbij in het Winkelhart, tijdens de Crazy Bikersday.

UniQcycle presenteert dé mobiele fietsparade van Nederland met unieke fietsen. De fietsen worden bereden door artiesten in zeer opvallende kleurrijke kostuums en ondersteund door vrolijke bijpassende muziek. Deze nieuwe act heeft nu al op diverse plekken in het land gezorgd voor veel bekijks, verwondering en gezelligheid.

Naast de fietsacrobaten van UniQcycle die tijdens de “Crazy Bikersday” een optreden verzorgen kun je op zaterdag 8 september tussen 11.00 en 16.00 uur zelf de artiest uithangen. Daarvoor kun je terecht op het Sint Jorisplein in het Winkelhart Ridderkerk. Daar staat de opzienbarende gratis attractie: de “Space Bikes”. Hiermee kun je jezelf op een spectaculaire wijze op de kop fietsen en eventueel met meerdere personen een competitie aangaan. Neem jij deze sportieve uitdaging aan?

Schema

De optredens komen op de volgende tijden voorbij in het Winkelhart Ridderkerk:
• 12.00 tot 12.30 uur
• 13.00 tot 13.30 uur