Creamiddag in Wijkcentrum West gaat vrijdag 28 april niet door

Vrijdag 28 april 2023 gaat de creamiddag in Wijkcentrum West vanuit Facet Ridderkerk niet door. Normaal is er elke 4e vrijdag van de maand een creamiddag en zijn bezoekers welkom van 13.30 tot 15.30 uur. De kosten bedragen € 3,00. Aanmelden is niet nodig. Vrijdag 26 mei 2023 zal er wel weer een creamiddag zijn en kunt u gerust langskomen om te kijken en/of mee te doen.

Iedere vrijdagmiddag worden er activiteiten aangeboden in het wijkcentrum aan de Boksdoornstraat 80. Het aanbod is gevarieerd en iedere week is er een ander thema. De kosten variëren tussen de €2,50 en €4,00.

Neem voor meer informatie over deze en/of andere activiteiten die door Facet Ridderkerk georganiseerd worden in Wijkcentrum West contact op met Jacqueline Revier, Sociaal werker ouderen, via 0180 – 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl of bezoek de website www.facetridderkerk.nl.