Dagelijkse kost van Henk Sterkenburg

Naast de gesproken maandelijkse columns van Teun Rijsdijk, die op de eerste dinsdag van de maand worden uitgezonden in het programma Seniorentijd bij RTV Ridderkerk en op www.oudridderkerk.nl permanent te beluisteren zijn, valt er op diezelfde site elke dag vanaf 1 augustus 2022 in de rubriek “Terugblik” van Henk Sterkenburg veel te beleven voor hen die in het Ridderkerkse voetbalverleden willen duiken.

Een dagelijkse foto waar Henk een warme herinnering aan heeft en die bij menigeen eenzelfde gevoel zal oproepen, mag dan ook een mooie start zijn van de dag, getuige de vele reacties.
Op de vrijdagen komt Henk met een uitgebreide vertelling over een gebeurtenis, die het lezen meer dan waard maakt door zijn uitgesproken schrijfstijl.
De Ridderkerkse voetbalverenigingen worden belicht en er wordt dagelijks uitgekeken naar zijn nieuwe inzendingen.
Het mag bijzonder heten, dat er een Ridderkerker is, die een dergelijk arsenaal bezit aan foto’s, maar bovenal herinneringen aan een plaatselijk voetbalverleden en daar dan ook nog een boeiend verhaal bij heeft.

Voor liefhebbers die dit nog niet hebben ontdekt zeker een aanzet om dit alsnog te doen en daarna geen dag meer over te slaan.