DJ School in De Loods

Vanaf 11 mei 2023 biedt De Loods in Ridderkerk in samenwerking met de Muziekschool een unieke kans voor jongeren die willen leren DJ’en: een gratis 10-weekse DJ school! Leer alles over het vak van een DJ en ontwikkel je vaardigheden op de draaitafels.

Of je nu al wat ervaring hebt of gewoon wilt leren DJ’en als hobby, deze cursus is geschikt voor iedereen. Leer alles over het mixen van muziek, het gebruik van effecten en het opbouwen van een setlist. Na 10 weken heb je alle kennis en vaardigheden om je eigen DJ-carrière te starten.

De cursus wordt geleid door professionele docenten die hun ervaring en kennis graag met je delen. Het enige wat je nodig hebt, is enthousiasme en passie voor muziek. Of je nu van house, techno, hiphop of pop houdt, deze DJ-school biedt voor elk wat wils.

De lessen vinden plaats op donderdagavonden van 20:00 tot 22:00 uur tijdens Loods Lokaal. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan. Deelnemers moeten zich aanmelden door een e-mail te sturen naar info@deloodsridderkerk.nl of een DM te sturen naar @loodsridderkerk op Instagram.

De DJ School vindt plaats tijdens Loods Lokaal. Loods Lokaal is een wekelijkse avond in De Loods dat volledig in het thema staat van lokaal talent, ontwikkeling en ontmoetingen. Beginnend tot ervaren talent is welkom om hier aan zijn of haar skills te werken en contacten te leggen met andere artiesten. Meer info check www.deloodsridderkerk.nl.