Doe mee aan de tekenwedstrijd!

Ben jij tussen de 1 en 12 jaar en ben jij creatief en/of kan jij goed tekenen, dan daagt Facet Ridderkerk jou uit om mee te doen aan de tekenwedstrijd!

Maak een tekening in het kader van liefde, bijvoorbeeld voor jouw opa, oma, de verjaardag van jouw buurvrouw of jouw favoriete superheld! Het kan van alles zijn.

Meedoen is simpel. Maak een foto van jouw tekening en e-mail deze naar tekening@facetridderkerk.nl. Vergeet je niet je naam en leeftijd in de e-mail of op de tekening te vermelden?

Er zijn leuke prijzen te winnen in verschillende leeftijdscategorieën:

1 t/m 2 jaar
Eerste prijs: twee tickets avonturenboerderij Molenwaard
Tweede prijs: sport en spel pakket

3 t/m 4 jaar
Eerste prijs: twee tickets avonturenboerderij Molenwaard

5 t/m 8 jaar
Eerste prijs: twee tickets Avontura Barendrecht

9 t/m 12 jaar
Eerste prijs: twee tickets Jump XL Rotterdam
Derde prijs: sport en spel pakket

Dus pak je kleurpotloden, stiften, krijt of verf en doe je best… De wedstrijd loopt van 3 april 2020 t/m dinsdag 28 april 2020. De winnaars per leeftijdscategorie worden op vrijdag 1 mei om 12.00 uur bekend gemaakt via de Facebook-pagina en de website van Facet Ridderkerk.