Een middag vol dierenpret in Bibliotheek Ridderkerk Centrum

Ben jij een echte dierenfreak? Kom dan naar de Bibliotheek Ridderkerk Centrum. Op maandag 18 oktober houden we een gezellige dierenmiddag samen met verschillende dierenorganisaties. Zo komt Repti-Farm langs met reptielen, slangen en nog veel meer wat je kunt vasthouden en bekijken. Ook Het Knaagspoor is van de partij en maakt je helemaal wegwijs in de wereld van de knagers. Tot slot vliegen we de dag door met de heren van Witroka en alles rondom de wijde vogelwereld.

Kom langs en stel jouw vragen. Je kunt van alles ontdekken door te zien, ruiken en voelen. Liever bezig zijn met je handen? Dat kan ook! We hebben leuke dierenspellen te spelen en een knutselhoek waar je allerlei grappige dierenknutsels kunt maken. Trommel al je vrienden/vriendinnen, ouders en familie op en neem een kijkje!

Bekijk het volledige programma en nieuwe updates op www.debibliotheekaanzet.nl bij activiteiten.

Tijd: 13:00-17:00 uur

Waar: Koningsplein 1