EVR organiseert puzzel- speurtocht Oosterpark

Ook dit jaar organiseert Echt voor Ridderkerk (EvR) weer een geweldig leuke, spannende en gezellige Puzzel-Speurtocht voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Toestemming is gevraagd om dit vrijdag 19 augustus 2022 in het Oosterpark te doen. Dit is de laatste dag van de schoolvakantie zomer 2022.

EvR vindt dat élk kind in Ridderkerk recht heeft op een leuke vakantie. En wat nu beter om dat met een puzzel-speurtocht af te ronden? De kinderen krijgen over de gehele dag een lunchpakket, drinken, fruit, een snoepje en aan het eind van de dag een ijsje. Natuurlijk mogen ze ook dit jaar weer grabbelen in de grabbelton!

De kinderen verzamelen om 9:15 uur bij de speeltuin van de kinderboerderij in het Oosterpark. Daar gaan zij vanaf 9:30 uur in kleine groepjes, begeleid door een volwassene, de puzzel-speurtocht beginnen. Gedurende deze tocht dienen zij letters te zoeken, die samen een woord vormen, diverse leuke opdrachten uit te voeren, vragen te beantwoorden en te raden hoeveel snoepjes er in de snoep-pot zitten.

Prijzen winnen

De kinderen kunnen zowel individueel als in groepsverband punten verzamelen waarmee ze prijzen kunnen winnen. Aan het eind van de dag vindt de prijsuitreiking plaats. Er is een prijs voor de beste jongen, het beste meisje, de beste groep, een tweede en derde prijs, een poedelprijs en de prijs wie het dichtstbij het aantal snoepjes in de snoep-pot zat. Tevens zullen er enkele cadeautjes worden verloot. Uiteraard zijn ouders, opa’s en oma’s en overige familieleden welkom om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn.

Inschrijven

Wilt u uw (klein)kind inschrijven voor deze superleuke Puzzel-Speurtocht? Dat kan! Maar doe dat snel! Want er maar plek voor 60 kinderen en vol = vol! Inschrijving geschiedt op basis van volgorde van inschrijving.

Inschrijven kan via deze link: www.echtvoorridderkerk.nu/puzzeltocht-2022 of neem contact op met onze voorzitter, Cora van Vliet, via voorzitter@echtvoorridderkerk.nu of via telefoonnummer 06 5516 8311. Zij stuurt u dan het inschrijfformulier toe.