Fanfare Bereden Wapens in de Opstandingskerk

Op vrijdagavond 17 juni 2022 speelt de Fanfare ‘Bereden Wapens’ (FBW) in de Opstandingskerk.

De Fanfare ‘Bereden Wapens’ is een van de 2 regimentsfanfares van de Koninklijke Landmacht. Deze beroepsmuzikanten staan op 17 juni onder leiding van hun Dirigent Jos Zegers en brengen een afwisselend programma ten uitvoering. Het orkest zal worden aangevuld door soliste Donij van Doorn die de zang voor haar rekening zal nemen.

Dit concert is onderdeel van het Lustrumprogramma van Oranjevereniging “Nederland en Oranje” die in 2020 85 jaar bestond.
Na twee maal uitstellen is de Oranjevereniging ontzettend blij dat dit programma door kan gaan.

Adres: Opstandingskerk Rijsoord, Rijksstraatweg 95-97.

De zaal gaat open om 19:30 uur en de aanvang van het concert is om 20:00 uur. Meer info en kaarten via: oranjevereniging-rijsoord.nl of WhatsApp naar 06 – 83 85 36 28.