Feestje bij doorkomst RoPaRun

Maandag 29 mei 2023 komt de RoPaRun weer door Ridderkerk. In voorgaande jaren was er tijdens de doorkomst op de hoek van de Lagendijk en de Rijksstraatweg in Rijsoord altijd een feestje aan de gang. Door verschillende redenen is dat feestje daar weggevallen.

De dames en heren van allin-music.nl hebben besloten het feestje op deze locatie terug te brengen. Zij zullen met hun drive-in de doorkomst in Rijsoord luister bij gaan zetten. Uiteraard hopen zij dat Rijsoord massaal naar de hoek Lagendijk/Rijksstraatweg komt om samen de lopers van de RoPaRun een warm Rijsoords onthaal te geven.

Om 10.00 uur komt wethouder Fleur Stip het feestje en de live uitzending officieel openen. De Ridderkerkse zanger Jeffrey Muller komt een aantal nummers zingen.

Het feest begint rond 10.00 uur op maandag 29 mei 2023 en zal duren totdat de laatste lopers gepasseerd zijn.

Allin-music.nl nodigt de inwoners van Rijsoord uit om langs te komen. De locatie is de hoek Lagendijk/Rijksstraatweg ter hoogte van Restaurant Bardot.

Gehoopt wordt op goed weer en een mooi feest .