Filmavond Bibliotheek Aanzet Ridderkerk: La Famille Bélier

In de hofzaal van het gemeentehuis in ridderkerk organiseert Bibliotheek Aanzet Ridderkerk op woensdag 7 september 2022 weer een filmavond. Voor de opening van het nieuwe filmseizoen is gekozen voor de franse komedie ‘La Famille Bélier’.

De film gaat over een franse familie waarin iedereen doof is behalve de 16-jarige dochter Paula. Zij is de onmisbare tolk in het dagelijkse leven van haar ouders, waar zij met name een belangrijke rol speelt in het managen van de familieboerderij. Het harmonieuze gezin dreigt uit elkaar te worden gescheurd wanneer Paula door haar muziekleraar wordt opgemerkt tijdens een repetitie van het schoolkoor.

De aanvang is om 19.30 uur en de kosten zijn €7,- inclusief één consumptie. Toegangskaarten zijn verkrijgbaar via debibliotheekaanzet.nl of bij de klantenservice van de bibliotheek.