Filmhuis en Bibliotheek Aanzet gaan weer beginnen|UPDATE

VOORSTELLING GECANCELD. Helaas gaat de vertoning van de film ‘De beentjes van Sint Hildegard’ op 24 september niet door bij gebrek aan belangstelling. Degenen die reeds betaald hebben worden telefonisch benaderd door een medewerkster van de Bibliotheek AanZet Ridderkerk.

Er wordt aan een nieuw film-seizoen begonnen voor de filmliefhebber. Een seizoen waarin nu al goed nieuws te melden is. Bibliotheek AanZet Ridderkerk en Filmhuis Ridderkerk (als onderdeel van GILDE Ridderkerk) hebben elkaar gevonden. Zij gaan samenwerken, waarbij er nu tweewekelijks een film vertoond gaat worden. Voor het gemak is de bibliotheek elke eerste even week op de vrijdag AanZet en het Filmhuis elke tweede even week op de vrijdag.

Voor de komende film wordt, conform de Corona-maatregelen, het aantal filmbezoekers nog gelimiteerd op 50 personen en dient de anderhalvemetermaatregel gehanteerd te worden. Als openingsfilm wordt door de bibliotheek en Filmhuis gezamenlijk de ‘De beentjes van Sint-Hildegard’ vertoond op 24 september.

Kaartverkoop

Toegangskaarten zijn te verkrijgen online bij bibliotheek AanZet (debibliotheekaanzet.nl/klantenservice) of tijdens de openingstijden aan de balie bij de bibliotheek in het Gemeentehuis. De vertoning van de film is zoals gebruikelijk in de Hofzaal van het Gemeentehuis.

Let op: losse aankoop van kaartjes aan de zaal is per heden niet meer mogelijk.

Met ingang van dit seizoen is de entreeprijs € 6,00. Kaartverkoop is online al gestart, u kunt ook bij de balie van de bibliotheek een ‘kaartje’ kopen. Aanvang van de film is 19.30 uur.