Filmmiddag in West: Captain Fantastic

Iedere eerste vrijdag van de maand is er een filmmiddag in Wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80. Vrijdag 3 juni staat de film Captain Fantastic op de agenda. De aanvang is 13.30 uur. Kosten voor deelname bedragen € 2,50, inclusief een kop koffie of thee.

Captain Fantastic is een drama/komedie van 118 minuten. Een dramafilm uit de Verenigde Staten met Viggo Mortensen, George MacKay en Annalise Basso. Ben is een toegewijde vader die zijn zes kinderen leert hoe ze moeten leven en overleven in de dichte bossen in het noordwesten van Noord-Amerika. Hij wordt echter gedwongen om zijn zelfgemaakte paradijs te verlaten. Wanneer hij geconfronteerd wordt met de echte wereld, begint hij aan een levensreis die zijn ideeën van vrijheid en wat het betekent om een gezin op te voeden uitdaagt. Het is een mooie film die zeker het kijken waard is.

Iedere vrijdag zijn er gezellige ontmoetingsactiviteiten in Wijkcentrum West, zoals de filmmiddag, breimiddag, creatieve middag en bingo. Interesse? Neem contact op met Facet Ridderkerk of kijk op onze website www.facetridderkerk.nl