Formulierenbrigade weer van start

Voor iedereen die moeite heeft met het invullen van lastige formulieren, biedt de Formulierenbrigade van Facet Ridderkerk hulp. Vanaf donderdag 23 juli staan de vrijwilligers elke donderdagochtend van 9.00 tot 12.00 uur voor hen klaar. De Formulierenbrigade is er voor alle inwoners van Ridderkerk.

De formulierenbrigade helpt u bij het invullen van formulieren en aanvragen onder andere voor bijzondere bijstand, de collectieve zorgverzekering voor minima, Ridderkerkpas en andere inkomensondersteunende regelingen, of voor kwijtschelding gemeentelijke belastingen en waterschapsbelasting. Ook bij inschrijving Woonnet Rijnmond of het aanvragen van een uitkering of leerlingenvervoer biedt de brigade hulp.

Het spreekuur wordt iedere donderdagochtend gehouden van 9:00 tot 12:00 uur bij het klantcontactcentrum van Facet Ridderkerk, Schoutstraat 5. De brigade werkt op afspraak van een half uur. Als er meer tijd nodig is, zal er een vervolgafspraak worden gemaakt. Bel voor een afspraak met Facet Ridderkerk 01804 32350 of stuur een e-mail naar info@facetridderkerk.nl.