Geplande wegwerkzaamheden

Binnenkort voert de gemeente op verschillende plekken in Ridderkerk werkzaamheden aan de weg uit.

Gildeweg, Geerlaan, Vlietlaan

Van vrijdag 13 tot en met maandag 16 maart worden de Gildeweg, Geerlaan en Vlietlaan opnieuw geasfalteerd. De werkzaamheden aan de Gildeweg duren van vrijdag 13 maart 13.00 uur tot en met zondagavond 16 maart, aan de Geerlaan van maandag 16 maart van 6.00 uur tot 13.00 uur en aan de Vlietlaan van maandag 16 maart van 9.00 uur tot ongeveer 16.00 uur.

Het verkeer wordt omgeleid door middel van omleidingsroutes. Heeft u vragen over de werkzaamheden? Dan kunt u contact opnemen met omgevingsmanager Harry Koopman van Heijmans via 06 1563 4480.

Vlasstraat, Mauritsweg, J. van de Laanstraat

De Vlasstraat en de Mauritsweg (het deel naar de Rijksstraatweg) worden vanaf februari/maart opnieuw ingericht. Deze straten worden onderdeel van de snelfietsroute F15 IJsselmonde, die de gemeenten Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk verbindt. Via deze snelfietsroute kunnen fietsers zoveel mogelijk ongehinderd en veilig doorrijden. Aan de route wordt gefaseerd gewerkt. Het werk wordt zoveel mogelijk gecombineerd met ander onderhoud of werkzaamheden. Ook de Jacob van de Laanstraat krijgt nieuwe bestrating.

Zodra de precieze planning voor deze werkzaamheden bekend is, wordt dit op de website van de gemeente gepubliceerd.