Gespreksgroepen over gezondheid

‘Ridderkerk Langer Gezond’, het leefstijlprogramma van Facet organiseerde afgelopen weken voor het eerst gespreksgroepen over de thema’s voeding, slaap & stress en veiligheid.

Gespreksgroepen van Ridderkerk Langer Gezond zijn bijeenkomsten waarin u met anderen in gesprek gaat over gezond ouder worden.Ouder worden we allemaal, maar hoe doe je dat? Hoe kun je op een gezonde manier ouder worden en hoe doen anderen dat eigenlijk? Onder leiding van leefstijlcoach Cathy van Es zijn het geslaagde avonden geworden waarin de deelnemers met elkaar hebben gediscussieerd. Er werd naar elkaar geluisterd en er zijn tips en adviezen uitgewisseld.

Op maandag 15 augustus is de laatste gespreksgroep van deze zomer. Hierin staat het thema ‘bewegen’ centraal. De avond is van 19.00 – 21.00 uur, inloop vanaf 18.45 uur. De locatie is het wijkcentrum van Bolnes, Noordstraat 255 A. Wilt u deze bijwonen, meldt u zich dan aan bij Facet Ridderkerk via info@facetridderkerk.nl of telefonisch 0180 – 43 23 50.