Give Thanks Festival: kleine ondernemers Expo in Ridderkerk

Op zondag 6 november organiseert House of Worship Hulanda het ondernemers evenement “Give Thanks Festival.”

Kerkgemeente HOW wil dit jaar, samen met een aantal kleine ondernemers en de buurtbewoners van Ridderkerk en omgeving, “dankdag” op een speciale manier vieren. Onder begeleiding van diverse live bands en HOW dansgroep kunnen bezoekers tijdens het Festival kennis maken met verschillende kleine ondernemers en de producten en diensten die zij leveren.

Bij de gezellige eetkraampjes kan men onder anderen proeven en smullen van de diverse lekkernijen, hapjes en voortreffelijke cuisines. De beauty and fashion kraampjes laten het nieuwste zien op het gebied van mode en design. Andere ondernemers houden een expositie van onder andere hun kunstwerken en artistieke vaardigheden van muziekproductie, fotografie, sport, onderwijs, drukkerij, gepersonaliseerde geschenken tot handletteren. Ook voor de kinderen zal er een speciaal schmink en -speel kraampje zijn. Voor een ieder wat wils.

Toegang tot de expo is helemaal gratis en geschikt voor alle leeftijden. De uitnodiging gaat naar alle buurtbewoners uit om te komen kijken, luisteren, proeven, dansen en genieten van de Give Thanks ondernemers Festival.

Het festival wordt gehouden op zondag 6 november van 16.00 uur tot 20.00 uur aan de Pretoriusstraat 56, 2987 AK in Ridderkerk.