Goede Herderkerk opent haar deuren

Op zondag 4 april is het Pasen. De Goede Herderkerk opent dan weer haar deuren, want vanaf deze week kunnen er ook weer 30 gemeenteleden de dienst fysiek meemaken.

Op zondag 4 april zijn er 2 kerkdiensten. De dienst om 09:30 uur wordt geleid door ds. Mark van Pelt en de dienst om 17:00 uur door ds. C Bartelink uit Ridderkerk. Om de dienst fysiek mee te maken, dient men zich aan te melden via www.meevieren.nl. Aanwezigen wordt gevraagd om tijdens het lopen in de kerk uw mondkapje op te houden. Er wordt nog niet gezongen in de kerk en de liederen worden vertoond via de beamer.

Informatie over de liturgie vindt u op de website van de kerk en de dienst online of via de kerkradio meebeleven kan uiteraard ook.