Grootste feestact 2018 op Ridders Oktoberfest

Op zaterdag 6 oktober 2018 wordt de tweede editie gehouden van het Ridders Oktoberfest in het Oosterpark.

De Snollebollekes, afsluiter op het feest, werd afgelopen dinsdag uitgeroepen tot grootste feestact van Nederland en werd daarvoor beloond met de BUMA NL Award.

Het Oktoberfest is een jaarlijks terugkerend volksfeest in München en sinds vorig jaar dus ook in Ridderkerk. De organisatie ervan is in handen van LF Event Group. In het omgetoverde “Oosterpark” zal een waar spektakel gaan plaatsen vinden met maar liefst 1.400 bezoekers, want het is inmiddels ook uitverkocht. Naast optredens van de Snollebollekes zijn ook Stefan StormWiese Gaudi, Thorsten von Lippe Biesterfeld en Gijs Geit van de partij.

De beste Schlagers, Hollandse meezingers, Bier, Bratwurst, Pretzels en vooral Spaß, viel Spaß!

Meer informatie: www.oktoberfestridderkerk.nl