Grote Actiemarkt Ichthuskerk en Drievliet

Op zaterdag 23 juni 2018 van 09.00 – 14.30 uur vindt er weer de jaarlijkse rommelmarkt van de PKN-wijkgemeente Drievliet –Oostendam plaats rondom en in de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk.

Naast een ouderwetse rommelmarkt met boekenkraam zijn er ook dit jaar weer veel spullen te koop zoals creatieve artikelen, home-decoratie, cadeautjes, wenskaarten, boeketten en bossen bloemen. Ook groenten&fruit ontbreken niet.

Doorlopend is er een rad van avontuur met als hoogtepunt om 14.00 uur een superronde. De loten voor de superronde worden verkocht op naam en bij afwezigheid wordt men persoonlijk geïnformeerd. Alle prijzen staan op de marktdag zichtbaar uitgestald. Men moet niet vergeten om de oliebollen kraam met ter plaatse vers gebakken oliebollen te bezoeken. Geniet na een ‘rondje om de kerk’ (dit jaar ruim dertig kramen) van onze koffiehoek , een broodje gezond of met ander beleg, soep of van heerlijk vers geperst sinaasappelsap. Voor de kinderen zijn er allerhande kinderspelen en creatieve activiteiten zoals een springkussen.

De opbrengst van deze goede-doelen-actie is bestemd voor ons programma “Hoop voor Kinderen”. Op verzoek stellen zij graag het programma boekje aan men beschikbaar.

Mensen die nog spullen voor de rommelmarkt hebben kunnen deze in de week van maandag 18 juni t/m vrijdag 22 juni 2018 brengen in de Ichthuskerk (Vlietplein 1 te Ridderkerk) tussen 19.00 – 20.00 uur.