Haunted House in De Loods met Halloween

HAUNTED HOUSE CANCELLED!

Slecht nieuws. Helaas is corona weer de boosdoener. Door mogelijke besmettingen op de werkvloer kan het Haunted House niet doorgaan. Het risico op meer besmettingen bij personeel, vrijwilligers en/of bezoekers mogen en kan de organisatie wij niet nemen. Iedereen die een kaartje heeft gekocht krijgt nog een mail met extra info.

Vrijdag 29 oktober tovert het jongerenwerk van Facet Ridderkerk De Loods om tot een Haunted House. Durf jij het huis vol enge nachtmerries te betreden?

Het is weer bijna Halloween en De Loods pakt uit! Het Haunted House is toegankelijk voor iedereen die het aandurft, maar de adviesleeftijd is 12 jaar en ouder. In het huis kom je onder andere geesten, clowns, zombies en een tandarts tegen en nog zo veel meer! Er zijn maar liefst twaalf verschillende ruimtes waar je geconfronteerd kan worden met jouw ergste nachtmerries.

Speciaal voor de mensen die niet erg willen schrikken, is er een ‘light versie’ van 19:00 tot 20:00 uur. Een groepsticket (voor maximaal 4 personen) kost € 4,99. Reserveer een tijdslot tussen 19:00 en 22:00 uur via deloodsridderkerk.nl.

Durf jij dit Haunted House in? Of beter gezegd: Kom jij er nog uit?!