Helemaal Hollands ook bij RadioNL Zomertoer

In de laatste editie van RadioNL Zomertoer in 2019 waren ze er ook al bij en dit jaar staan ze ook weer op het podium van RadioNL Zomertoer op zaterdag 10 september 2022 op het Koningsplein. Carlo en Leo van het duo Helemaal Hollands treedt met regelmaat op in deze regio, want daar komen ze zelf ook vandaan.

De mannen scoorde met hits als ‘Waar is dat feestje, hier is dat feestje’, ‘Omdat ie zo mooi is’, ‘de Ober’ en nog veel meer. Uiteraard maken ze van elk optreden een ‘feestje’. Binnenkort komt ook hun nieuwste single uit.

Eerder konden we al bekend maken, dat Marco de Hollander, die de laatste editie van 2019 nog afsluiter was en met het publiek de polonaise liep op het Koningsplein, van de partij zou zijn. Ook is bekend dat de Wannebiezz acte de presence zullen geven op het mooie en gratis muzikaal feestje in Ridderkerk.

Meer namen van artiesten hopen we binnenkort bekend te kunnen maken.

Foto: RTV-Ridderkerk