Herinneringsroute Reyerheem

Reis terug in de tijd en kom naar de reizende ‘Herinneringsroute Ridderkerk’ op 17 maart 2023 in de Reyerheem, georganiseerd door Dementievriendelijk Ridderkerk en Aafje Reyerheem. De route wordt om 13.30 uur officieel geopend. Daarna kunt u de route met verschillende expositiefoto’s, die is uitgezet in de Reyerheem, vrij lopen.

“De Oudheidkamer Ridderkerk heeft voor de Herinneringsroute prachtige beelden van het vroegere Ridderkerk beschikbaar gesteld. Deelnemers worden tijdens de route geprikkeld om herinneringen op te halen en met elkaar in gesprek te gaan. Ook mensen met dementie kunnen de route lopen”, aldus Lilian Sprong, projectleider Dementievriendelijk Ridderkerk.

Het belooft een gezellige middag te worden. Vanaf 15.00 uur verzorgt Shantykoor Rotterdam gezellige muziek. Na afloop zijn deelnemers van harte welkom op het ontmoetingsplein voor een hapje en drankje.

Aanmelden is niet verplicht, maar het wordt op prijs gesteld als u laat weten of u komt. Aanmelden kan via info@dementievriendelijkridderkerk.nl of 0180 – 432 350. Geef hierbij aan wat uw naam is en met hoeveel personen u wenst te komen.