Het Interkerkelijk koor Salem gaat weer starten

Na een zinderend warme zomer start het koor inclusief de gastleden die in april met de première van het Daniël Oratorium meegezongen hebben, weer op maandag 27 augustus 2018, aanvang 20.00 uur in de Goede Herder kerk, Seringenstraat 1, te Ridderkerk.

Vanaf die datum zal het koor zich gaan voorbereiden op de reprise van het Daniël Oratorium. Dit keer gepland in theater Het Plein aan het Koningsplein te Ridderkerk op zaterdag 29 september 2018, aanvang 20.00 uur.

Indien 29 september 2018 niet schikt, krijgt men een week later op zondag 7 oktober 2018 alsnog gelegenheid het oratorium te beluisteren in de Bethelkerk, Rotterdamseweg 73 , te Zwijndrecht, aanvang 16.00 uur.

Nieuwe leden zijn van harte welkom vanaf maandag 8 oktober 2018.

Voor informatie over het Interkerkelijk koor Salem, kijk op de website www.koorsalem.nl