Iets te repareren? Kom naar het Repair Café

Noteer het in je telefoon of schrijf het op, want op de tweede vrijdag van de maand, 11 november is het zover! Na een succesvolle opening met veel bezoekers en reparaties vindt het Repair Café Bolnes plaats. Heb je iets te repareren, neem het artikel mee en laat de medewerkers van het Repair Café het beoordelen. Marjolijn, Jos, Mario, Henk en Piet, helpen je graag! Kan het artikel direct gerepareerd worden met een (hergebruikt) onderdeel, dan betaal je een symbolische bijdrage voor het onderdeel, de reparatie is gratis. Moet een onderdeel besteld worden? Dan koop je zelf het onderdeel, en kan je het op een ander moment het laten repareren.

Repair Café repareert van alles

Waarvoor kun je terecht bij het Repair Café? Je kan terecht met een Lamp, koffieautomaat, soldeer reparaties, kapotte naaimachine, (oude) televisie, stereo, fietsreparaties, speelgoed enzovoort. Tevens kun je in Bolnes terecht voor kleine herstelwerkzaamheden voor kleding of andere naaiwerkzaamheden.

Even buurten

Naast de reparaties is het Repair Café ook gewoon lekker sociaal. Veel bezoekers komen even langs om eruit te zijn, om onder de mensen te komen, voor gezelschap, en om een praatje te maken onder het genot van een ‘bakkie’. Het Repair Café fungeert als ontmoetingsplaats. Inmiddels zijn nieuwe contacten ontstaan als vriendschappen tussen bezoekers. Kortom, niets moet alles mag. Of je nu komt met kapotte spullen of gewoon lekker komt binnen wandelen, iedereen is van harte welkom!

Repair Café in de wijk West en in de wijk Bolnes
Repair Café Bolnes, WVC Bolnes Noordstraat 255A: elke tweede vrijdag van de maand van
13.00 – 15.30 uur. Eerst volgende Repair Café is op 11 november en daarna op 9 december.
Repair Cafe Ridderkerk, WVC West Boksdoornstraat 80: elke laatste zaterdag van de maand van
9.30 – 12.00 uur. Eerst volgende is op 26 november en daarna op 31 december.

Voor informatie neem contact op met Eveline Freling via 06 – 526 162 30 of e-mail eveline.freling@facetridderkerk.nl