‘In Between’ bij Galerie ImSpa

Ook voor jonge en nieuwe kunstenaars is er plaats bij Galerie ImSpa. In de zogenaamde “In Between” bieden zij deze kunstenaars een expositiepodium tussen twee exposities in. Een “In Between” heeft geen officiële opening maar heeft verder wel de uitstraling die u van ons mag verwachten.

Kunstenaars

De twee kunstenaars zijn:

Valeria Papavoine, een jonge Ridderkerkse kunstenares, die kleurrijk expressief werk maakt. Het werk verdient het om goed en in rust bekeken te worden; het wordt steeds duidelijker wat Valeria wil zeggen.

Esther Annaars, ook een Ridderkerkse kunstenares met de focus op keramiek. Haar Industriële vormgeving is levensecht en vraagt om aangeraakt te worden om zo te voelen of het om klei of metaal gaat. Het blijft echter wel bij kijken! Esther is o.a. bekend om de gedenkblaadjes voor de gedenkboom op begraafplaats Vredehof.

Openingstijden

Deze In Between is te zien van zaterdag 23 april tot en met zaterdag 14 mei 2022, waarbij de kunstenaars ook af en toe aanwezig zijn.

Openingstijden: vrijdag – zondag, van 13:00 – 17:00 uur.

Galerie ImSpa
Scheepmakersstraat 23