Inschrijven Jeugdwielertour 3×2 Ridderkerk 2019

Maandag 19 augustus tot en met zaterdag 24 augustus 2019 vindt voor de 48e keer Jeugdwielertour 3×2 Ridderkerk plaats.

Jongens en meisjes die geboren zijn tussen 19 augustus 2002 en 1 januari 2011 kunnen meedoen met de Jeugdwielertour. Je kunt dus meedoen als je dit jaar 9 wordt en tot en met 16 jaar.

Inschrijven is al sinds 23 maart mogelijk via de website www.3×2.nl. Er zijn al diverse aanmeldingen! Wil je liever persoonlijk inschrijven? Dat kan bij boek- en kantoorboekhandel D.P. Sanders aan de Amerstraat 12 te Ridderkerk (winkelcentrum “De Werf” Bolnes-Zuid).

Neem een ingevuld en getekend inschrijfformulier mee. Dit formulier kun je downloaden vanaf de website. Alleen contante betaling mogelijk! Het inschrijfgeld bedraagt €30,00.

Geef je snel op, eventueel samen met een vriend of vriendin, voor een sportieve week vol plezier!

Meer info kun je vinden op www.3×2.nl.