Instrumentaal Zomeravondconcert in Boezemkerk Bolnes

Op zaterdag 10 juli 2021 wordt in de Boezemkerk te Ridderkerk-Bolnes het jaarlijkse instrumentale zomeravondconcert georganiseerd. Medewerkenden aan dit concert zijn Corné van der Giessen en Leon Koppelman (panfluit), Marien Stouten (orgel) en Jan Peter Teeuw (piano). Op het programma staan (licht)klassieke werken, populaire muziek, bewerkingen over geestelijke liederen en een improvisatie op verzoek. Veel muziek is afkomstig van de cd’s Tricolore I, II en III, waarvan het laatste album begin dit jaar verscheen.

Uiteraard bent u van harte welkom op dit concert en we zijn heel blij weer bezoekers in de kerk te mogen ontvangen! In verband met de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus geldt wel het volgende:

• U hoeft niet te reserveren voor het concert! Wel wordt u bij binnenkomst gevraagd uw naam en telefoonnummer op te schrijven.

• Bij de ingang van de kerk kunt u uw handen ontsmetten. Er zal geen pauze zijn en er worden ook geen consumpties geserveerd. Verder geldt in de kerk een vaste looproute. Tussen de bezoekers zal 1,5 meter afstand gehouden worden. (Gezinnen kunnen uiteraard wel bij elkaar zitten.)

• Op het programma staat dit jaar geen samenzang.

Het concert begint om 19:30 uur en duurt ca. vijf kwartier. De deuren aan de Pretoriusstraat 2 gaan een halfuur voor aanvang open. De toegang is (net als voorgaande jaren) nog steeds gratis. Wel is er na afloop een (digitale) collecte voor de onkosten.