Internationale Samenkomst in de Boezemkerk Bolnes

Iedereen is van harte welkom bij de internationale Samenkomst op zondag 12 september in de Boezemkerk in de Boezemkerk aan de Pretoriusstraat 2 in Ridderkerk-Bolnes. Er zijn tolken aanwezig voor vertalingen in het Engels, Arabisch en Farsi.

De samenkomst begint om 16.00 uur en wordt geleid door Ron Hofland Hij hoopt te spreken over het thema  “Groeien tegen de verdrukking in) dit naar aanleiding van de het bijbelgedeelte Markus 13: 1-13.

Aanmelden vooraf is niet nodig, wel is er een registratie bij binnenkomst van het kerkgebouw. En uiteraard worden de RIVM voorschriften omtrent corona in acht genomen.

Online is de samenkomst ook te volgen via www.boezemkerk.nl

De internationale samenkomsten zijn een initiatief van verschillende samenwerkende kerken in Ridderkerk. Bezoek voor meer informatie ook de website: internationalserviceridderkerk.nl

Wie de organisatie van de samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op IBAN-nummer NL77 RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk.