Intocht Sinterklaas Ridderkerk Rijsoord

De Sint zal in 2021 ook weer langs komen in Rijsoord. Nadat in 2020 in overleg met de Sint besloten is om de intocht niet door te laten gaan heeft de Sint laten weten de kinderen van Rijsoord dit jaar graag weer in hun eigen dorp te bezoeken.

Evenals andere jaren hoopt Sint zaterdag 13 november rond half tien ‘s morgens per boot te arriveren aan de Waalweg (ter hoogte van restaurant Ross Lovell). Secretaris van Oranjevereniging Nederland & Oranje, John de Jong, zal sinterklaas aan de waterkant verwelkomen waarna de optocht door Rijsoord zal starten!

Maak jij een mooie tekening voor de Sint? Je kunt je creatie inleveren tijdens de rondrit door Rijsoord bij de Sint of de Pieten. Hopelijk heeft de Sint ook iets voor jou meegenomen!

Door de huidige wet- en regelgeving kan het Pietenfeest in de kerk geen doorgang vinden.

• Aanvang: 13 november 2021 om 09.30 uur
  • Optocht: Start vanaf de Waaloever, ter hoogte van restaurant Ross Lovell (Waalweg).

Foto’s: Erik Jonkman