Jeugd activiteitenkamp bij RVVH

Woensdag 4 mei 2022 zal er de gehele dag een activiteitenkamp zijn op de velden van RVVH. Dit kamp wordt georganiseerd door 4 studenten van het Albeda college met ondersteuning van RVVH en Facet Ridderkerk. Voor deze studenten betreft dit hun eindexamenopdracht. RVVH zal ondersteunen met trainers en vrijwilligers en Facet heeft deze activiteit opgenomen in hun kalender met vakantieactiviteiten.

Tevens zullen zij toestellen en materialen beschikbaar stellen. De activiteiten en spelletjes zullen zeker niet alleen met voetbal te maken hebben, dus ook voor niet-voetballende kinderen is het leuk om mee te doen. Via de link naar de activiteitenkalender van Facet. Hier kan iedereen zich inschrijven, dus ook als je geen lid bent van RVVH.

Van 08.30 uur tot 12.00 uur zullen de kinderen van 6 jaar tot en met 9 jaar het sportpark Ridderkerk kunnen betreden en van 12.30 uur tot 16.00 uur is het de beurt aan de kinderen van 10 jaar tot en met 13 jaar.