Jeugddienst in De Levensbron

Goochelaar Elmar Hofstee speelt zondag 29 januari 2023 de voorstelling ‘koudwatervrees’ in De Levensbron te Ridderkerk. Deze voorstelling is geschreven voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar, maar ook zeer geschikt voor net iets jonger en een stukje ouder. Voor de allerkleinsten is er oppas.

In de voorstelling gaat het over water. En water heb je natuurlijk in allerlei vormen. Damp, vloeibaar en ijs. In de Bijbel wordt veel over water gesproken. Bijvoorbeeld wanneer Mozes door de Rode Zee gaat met het volk Israël of wanneer Jezus water in wijn veranderd. Maar er staan ook verhalen in waarbij water best wel spannend is. Bijvoorbeeld als er storm op het water is en de discipelen zitten in een klein bootje… dan is het water best wel spannend!

Jezus noemt zichzelf het levende water. Aan Hem heb je genoeg! En dat staat centraal tijdens deze kleurrijke en interactieve voorstelling.

Waarschijnlijk ben je heel nieuwsgierig geworden hoe dat er allemaal aan toegaat en wat er dan precies gegoocheld wordt. Ga dan op zondag 29 januari 2023 naar De Levensbron in Ridderkerk. De Levensbron vind je aan de Jan Luykenstraat 10, 2985BV in Ridderkerk. De dienst begint om 9.30 uur en duurt ongeveer vijftig minuten. Iedereen is van harte welkom.