Jeugddienst in de Opstandingskerk

Zondag 3 oktober is het een bijzondere dag, want dan komt Carla Vis van PoppenenMeer naar de Opstandingskerk Rijsoord.

Carla is poppenspeler en verzorgt meerdere voorstellingen. Met heel veel humor brengt zij haar voorstelling Inspecteur Hoezo Duikt Erin!, die geschikt is voor kinderen van alle leeftijden en volwassenen. Inspecteur Hoezo Duikt erin! gaat over Koning Liefdevol die op reis gaat. Driekus moet samen met Carlijn op het paleis én de kluis passen. Daarin zit het belangrijkste boek van de wereld. Wanneer Barones Nooitgenoeg erachter komt dat de koning weg is, ziet zij haar kans schoon. Als ze de kluis kraakt, zal ze pas echt genoeg hebben. Lukt het inspecteur Hoezo om de daders te vinden? En zal hij zélf een echte schat ontdekken? Inspecteur Hoezo weet veel van geschiedenis en duikt in de verhalen van de Bijbel, die hij van de koning krijgt.

Dit is een leuke en verassende voorstelling met belichting, muziek en geluidseffecten. Nieuwsgierig geworden? Kom dan zondag 3 oktober naar de Opstandingskerk in Rijsoord aan de Rijkstraatweg 95-97, 2988 BB Ridderkerk. De voorstelling begint om 09.30 uur en duurt ongeveer een uur. Aanmelden is verplicht. Dit kan door een e-mail bericht te sturen naar aanmelden@opstandingskerkrijsoord.nl.