Jeugddienst in de Opstandingskerk

Zondag 26 januari komt Matthijs Vlaardingerbroek naar de Opstandingskerk in Rijsoord. Hij is naast verhalenverteller ook nog eens poppenspeler en goochelaar. Met heel veel humor brengt hij zijn voorstelling SchatRijk die geschikt is voor kinderen van alle leeftijden en volwassenen (ook van alle leeftijden)!

‘SchatRijk’ is een voorstelling over de discipelen die samen met Jezus op reis gaan en tijdens hun reis de grootste schatten ontdekken, namelijk de belangrijkste lessen die zij van Jezus geleerd hebben.

Het is een hele leuke, grappige en mooie voorstelling. Natuurlijk is ook de buikspreekpop Henkie weer van de partij. Hij is net terug van een reisje naar een museum, maar heeft per ongeluk een schat uit het museum meegenomen. Als dat maar goed afloopt…

Bij elk van de vier schatten van de discipelen toont Matthijs een nieuwe goocheltruc die het verhaal ondersteunt en visueel maakt, zodat de kinderen deze lessen langer zullen onthouden!

Waarschijnlijk ben je heel nieuwsgierig geworden hoe dat er allemaal aan toegaat. Kom dan op zondag 26 januari naar de Opstandingskerk in Rijsoord aan de Rijksstraatweg 95-97. Het begint om 9.30 uur en duurt ongeveer een uur. Iedereen is van harte welkom!