Jongeren kunnen meedenken over toekomst Centrum

Wil je meer evenementen in het Centrum? Of wil je daar lekker kunnen chillen? Wat voor soort winkels zie jij graag in het Centrum? En zou je er graag willen wonen? De jongerenraad nodigt je uit: kom op woensdag 12 juni naar het gemeentehuis en praat daarover mee.

De gemeente werkt samen met winkeliers en bewoners aan de ontwikkeling van het centrum van Ridderkerk. Want de gemeente wil graag dat het centrum aantrekkelijk is voor iedereen, dus ook voor de jeugd. Om dat te bereiken is het belangrijk dat de gemeente weet hoe jongeren over het centrum denken.

Praat mee op 12 juni

Laat op 12 juni van je horen! Denk mee over wat jij belangrijk vindt voor het Centrum. Vanaf 19.30 uur ben je welkom in het gemeentehuis.

Wil je na de zomer een keertje langskomen bij een overleg van de Jongerenraad of heb je vragen? Mail dan naar evina.beekink@facetridderkerk.nl of stuur een appje naar 06 143 274 0.