Jongerenkoor One Voice zoekt projectleden

Altijd al willen weten of zingen in een koor iets voor je is? Je kan vanaf vrijdag 31 januari zes vrijdagen gratis mee zingen bij Jongerenkoor One Voice.

One Voice is een super gezellig interkerkelijk koor. Je gaat oefenen voor de praiseavond die gehouden wordt op vrijdag 13 maart, waarbij je mee mag zingen.

De repetities worden gehouden in het kerkgebouw de Kern (Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk) en beginnen om 20.00 uur. Tijdens deze repetities ga je het nummer ‘Ik wens jou’ van Trinity instuderen. Daarnaast oefen je nog vijf andere nummers van onder andere Hillsong, Third Day en Bethel Music.

Ben jij tussen de 15 en 35 jaar dan hoopt het koor jou vanaf 31 januari elke week te ontmoeten. Neem een kijkje op de website: www.jongerenkooronevoice.nl of op Facebook en Instagram.

Foto: Sebastiaan van Baar