Jongerenkoor One Voice zoekt projectleden

One Voice is een enthousiast en gezellig interkerklijk jongerenkoor van circa 20 – 25 leden. Vlak voordat de zomervakantie begint organiseert het koor een praiseavond met als thema: Break Free.

Daarvoor nodigen zij projectleden uit om mee te zingen. Ben jij in de leeftijd van 15 tot 35 jaar, dan is dit een mooie manier om kennis te maken met het koor.

Repetites beginnen op vrijdag 31 mei om 20.00 uur in kerkgebouw De Kern aan de Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk. Zes weken lang mag je vrijblijvend mee oefenen om onder andere een nummer van Sela, Zach Williams, I AM They, Third Day e.d. onder de knie te krijgen. Wie weet ben jij straks het nieuwe koorlid. De praiseavond zal zijn op vrijdagavond 12 juli.

Lijkt dit je wat, loop dan 31 mei gezellig binnen.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op door een mail te sturen naar ije_onevoice@hotmail.com of kijk op onze website of onze Facebookpagina.