Jubileumborrel 50 jaar One Voice

Dit jaar, 2023, bestaat IJE jongerenkoor One Voice 50 jaar. En dit gaat gevierd worden. Op vrijdagavond 20 januari 2023 wil het koor dit graag met u en jou vieren met een Jubileumborrel. Oud-leden, liefhebbers van het koor en geïnteresseerden: Jullie zijn van harte welkom. De avond start om 20:00 in kerkgebouw de Kern te Ridderkerk, Stadhouderslaan 29. Vanaf 19:30 staan de deuren open.

Vanaf vrijdag 27 januari 2023 gaat het projectkoor van start voor het Jubileumconcert op zaterdag 25 maart ter ere van het 50-jarig bestaan. Tijdens dit concert wil One Voice graag iedereen die het leuk zou vinden dit feest met hun mee te vieren, de gelegenheid geven mee te zingen met het projectkoor. Ook van harte aanbevolen. Voor zowel de borrel als het projectkoor kunnen jullie je aanmelden via het mailadres: jubileumonevoice@outlook.com.

Jongerenkoor One Voice is ook te volgen op Facebook en Instagram of op jongerenkooronevoice.nl