Jubileumconcert en -masterclass Singelkerk

Op zaterdag 29 oktober 2022 zal organist Gerben Mourik (afkomstig uit Hendrik-Ido-Ambacht) een improvisatieworkshop voor organisten verzorgen op het orgel in de Singelkerk te Ridderkerk. Deze workshop van 10.00-15.00 uur staat open voor amateur organisten, zowel actief als passief.

Gerben Mourik is al vele malen te gast geweest op het Singelkerk-orgel, als improvisator is hij bekend in binnen- en buitenland.

Om 15.30 sluit hij af met een -gratis én vrij toegankelijk- improvisatieconcert. Het publiek mag daarbij thema’s aanleveren, dus het gaat ongetwijfeld een spannend gebeuren worden!

Deze dag maakt deel uit van de activiteiten rond het jubileum van het orgel. Verdere informatie over de cursus is te krijgen bij Gerben Mourik: gerbenmourik81@gmail.com

U bent van harte welkom!